24. júla 2013

Review - Garnier Moisture Match

Vďaka aplikácii Garnier Staň sa testerkou sa mi naskytla príležitosť vyskúšať si celý rad krémov Moisture Match, ktoré ma zaujali a veľmi ma potešili. Rad Moisture Match obsahuje štyri 24-hodinové hydratačné krémy, pričom každý z nich je určený na iný druh pleti. Obsahuje Svieži energizujúci gél Wake me up, Ľahký zjemňujúci krém Start afresh, Svieži zmatňujúci krém Oh! So matte a Bohatý vyživujúci krém Goodbye dry.Veľmi sa mi páči originálny nápad, kde tvorcovia využili farby a každý krém ma svoju vlastnú farbu, ktorú ma na krabičke, taktiež na tube, z ktorej sa ľahko dávkuje a po vytlačení má krém taktiež jemnú farbu. Tieto krémy neobsahujú parabény, čo je skvelé a naopak obsahujú rastlinný elixír, výťažok z citrusu, z lotosu, zo zeleného čaju a olej z kamélie. Taktiež úžasne voňajú, veľmi jemne a príjemne.


Svieži zmatňujúci krém Oh! So matte 

Začnem krémom, ktorý je určený na zmiešanú až mastnú pleť, obsahuje výťažok zo zeleného čaju, ktorý je známy pre svoje detoxikačné účinky a rastlinný elixír. Je určený na zmatnenie a hydratáciu pleti. Prvé, čo ma na ňom zaujalo bola konzistenia krému, ktorá je šľahačková, veľmi netypická, po nanesení a následnom rozotieraní som na pleti cítila ako keby jemné bublinky, čo je veľmi zaujímavé. Čo sa týka zmatnenia, tak žiaden krém nezmatní pleť počas celého dňa, samozrejme to záleží aj od typu pleti, mne skôr vyhovuje pre svoju hydratáciu ako pre svoje zmatnenie a veľká výhoda je, že moja pleť po nanesení bola úplne jemná.

Ľahký zjemňujúci krém Start afresh

Tento krém je určený na normálnu až suchú pleť, obsahuje výťažok z lotosu, ktorý je známy pre svoje zjemňujúce vlastnosti a rastlinný elixír. Je určený na hydratáciu pleti, má konzistenciu klasického krému a rýchlo sa vstrebáva. Veľmi mi vyhovuje, pretože hydratačný krém používam často, takže tento krém si určite kúpim aj znovu.

Svieži energizujúci gél Wake me up

Tretí krém je určený na unavenú pleť bez jasu, obsahuje výťažok z citrusu a perleť, ktorá pleť rozžiari a tým pádom vyzerá sviežo a zdravo, taktiež ako predošlé krémy obsahuje aj rastlinný elixír. Je vo forme gélu s jemnou perleťou, čo sa mi veľmi páči, ktorá je úplne jemná, takže pleť sa nebude vôbec prehnane trblietať, skôr sa len decentne rozžiari. Tento krém ma taktiež veľmi zaujal.

Bohatý vyživujúci krém Goodbye dry

Posledný krém je určený na suchú až veľmi suchú pleť, obsahuje olej z kamélie, ktorý vyživuje pleť a rastlinný elixír. Má veľmi hustú konzistenciu, až ako krém na ruky. Ak budem mať niekedy vysušenú pleť, tak ho určite využijem, ale momentálne moja pleť nie je až taká suchá. Každopádne, ak ma niekto veľmi suchú pleť, tak tento krém je ideálny.



Rad krémov Moisture Match hodnotím veľmi pozitívne, každý si v týchto krémoch nájde ten, ktorý mu najviac vyhovuje. Je skvelé, že neobsahujú parabény, ale veľa výživných látok, úžasne voňajú a veľmi chválim taktiež farebný nápad odlišnosti krémov. :)

7 komentárov:

  1. mam zelený zmatňujúci a som s ním spokojná. :) pekná recenzia. http://bonesincouture.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. skvelá recenzia!
    Pozývam ťa na moju letnú giveaway. Budem veľmi rada, keď sa zapojíš :°))
    http://mylittle-shelter.blogspot.sk/2013/07/summer-giveaway_22.html

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ďakujem vám za komentáre:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. mám ružový a bol to môj letný obľúbenec :)
    inak pozývam ťa ku mne na GA o paletku keenwell

    http://mimslady.blogspot.sk/2013/09/giveaway-begins.html

    OdpovedaťOdstrániť
  5. ďakujem za komentár a pozvanie:)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Moc pěkný blog! Nechceš se vzájemně sleodvat? Byla bych moc ráda:)

    vik-ladyla.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť