25. mája 2013

Nail care

Osobne uprednostňujem prirodzené nechty pred gélovými, pretože sa mi viac páčia. Jeden čas som mala aj gélové nechty, pretože sa mi moje prirodzené veľmi lámali, síce to bolo pekné, vyskúšala som si, ale povedala som si, že radšej investujem do starostlivosti, ktorá pomôže a spevní moje prirodzené nechty ako keby som si platila gélové, ktoré naopak mojim nechtom škodia. Okrem tohto spomínaného lámavého obdobia sú moje nechty pevné, často sa nelámu a celkom rýchlo rastú a preto som sa rozhodla, že vám ukážem ako sa o svoje nechty starám ja.:)

1.pilník-nechty si pilníkujem, pretože by sa pilníkovať aj mali, nožničky by sa nemali používať, ja ich používam vtedy, ak mám už dlhšie nechty a nejaký sa mi zlomí, tak si do rovnakej dĺžky ostrihám aj ostatné, lenže v poslednom čase to už nerobím, ale len pilníkujem, pretože sa mi potom dosť lámali. Pilník mám obojstranný, z jednej strany je jemnejší a z druhej drsnejší, väčšinou používam jemnejší, ak chcem nechty kratšie, tak použijem drsnejší a dopilníkujem jemnejším.

2.podkladový lak-pred každým lakom, najmä farebným, si dávam priesvitný lak, ktorý používam ako podkladový, môžete ho vidieť na fotke, je to lak Rimmel Lycra pro 421 Clearly clear.

3.nadlak-oficiálne je tento lak Rimmel podľa popisu nadlak, takže ja ho používam podľa potreby, buď nad alebo pod, väčšinou pod a nad už nelakujem, niekedy ale áno.

4.nude odtiene-milujem na nechtoch jemnoružové odtiene, nude laky, tie nosím často, farebné laky si užívam skôr v lete.

5.krém na ruky-keďže mám často, najmä v zime suché ruky, tak používam každý deň krém, ktorý je výživný a pôsobí výživne aj na nechty, niektoré to majú oficiálne aj v popise.

6.spevňovač nechtov-ak mám pocit, že mám práve obdobie, keď sa mi nechty viac lámu, tak použijem spevňovač.

7.korekčné pero s odlakovačom-je to výborný pomocník pri lakovaní farebných lakov, veľmi pomáha a uľahčuje lakovanie nechotv.

5.odlakovač-odlakovač si vyberám vždy bez acetónu, aby bol k mojim nechtom šetrnejší.

To by bolo všetko z mojej základnej starostlivosti a ak máte ešte nejaké otázky, tak mi ich kľudne napíšte
a ja vám rada odpoviem.:)




7 komentárov:

  1. Veľmi pekné nechtíky. ja mám vždy problém nalakovať si ich takýmto bledým lakom, tvoria sa mi strašné pásiky na nechtoch...´

    momosbeautydiary.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ďakujem za komentár, mne sa tie pásiky nerobia, ale podľa mňa, to bude buď lakom, ja mám laky Catrice 20 a Essence 05 a tieto mi to nerobia alebo nanášaním, ja si dávam takú primeranú vrstvu alebo možno je potrebné dať dve vrstvy:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jééj..krásne upravené a pestované nechtíky :) to by mala byť výsada každej ženy :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ďakujem, tiež som za upravené nechtíky:)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Anonymný17/6/13 01:26

    Hi there to every one, it's genuinely a good for me to pay a quick visit this site, it contains useful Information.

    Also visit my web site; recipes for juicing

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Anonymný18/6/13 08:34

    It's a pity you don't have a donate button!

    I'd without a doubt donate to this brilliant blog! I suppose for now i'll settle for book-marking and adding your RSS feed to my Google account.
    I look forward to brand new updates and will talk about this blog
    with my Facebook group. Chat soon!

    Here is my site :: how to clear acne

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Anonymný18/6/13 11:03

    I rarely comment, however i did some searching and wound up
    here "Nail care". And I do have a couple of questions for
    you if it's allright. Could it be just me or does it look as if like a few of these comments come across like they are written by brain dead people? :-P And, if you are writing at other sites, I'd like to follow anything new you have to post.
    Would you list of all of all your communal sites like your linkedin profile, Facebook page or
    twitter feed?

    Look into my web-site ... masticating Juicers

    OdpovedaťOdstrániť